|
|
|
nic sheikh sab
|
|
By:
Adil Baggi,
Hyderabad
on
Jul, 03 2012
|
|
|
|
|
|
|
۔۔۔۔۔ بہت اعلیٰ شیخ صاحب ۔۔۔۔ میں آپ سے مکمل اتفاق کرتا ھوں ۔۔۔۔۔۔
|
|
|
By:
MOBEEN KHAN,
UAE
on
Jun, 09 2012
|
|
|
|
|
|
|
میں جمیل صاحب کی بات کو یکسر رد نہیں کرسکتا کیوں کہ بہرحال کالی بھیڑیں تو ہمارے درمیان بھی موجود ہیں لیکن جو بات میں سمجھانا چاہ رہا ہوں اور جو بات میں نے اس مضمون میں بھی کہی ہے وہ یہ کہ اکا دکا افراد کو لیکر ہم ساری کمیونٹی کو مورد الزام نہیں ٹھہرا سکتے۔ میں اپنی بات کی وضاحت دوسرے طریقے سے کرتا ہوں، فی زمانہ انٹرنیٹ، موبائل اور ایس ایم ایس پر جو فحش اور عریاں کلپس دستیاب ہیں وہ ہمارے ہی معاشرے کے اسکول، کالج اور یونیورسٹیوں کے طلبہ و طالبات کے ہیں ایسے کلپس اور ان کی سی ڈیز اب عام طور سے مارکیٹس میں دستیاب ہیں ۔ سوال یہ ہے کہ کیا ایسے ویڈیوز کو دیکھنے کے بعد ہم یہ کہہ دیں کہ اسکول کالجز کے سارے ہی طلبہ و طالبات بد کردار ہیں اور وہ انہی چیزوں کی تعلیم حاصل کرنے اسکول کالج جاتے ہیں اس لئے اسکولز کالجز کو بند کردیا جائے؟؟ یا پھر ایسے کیسز بھی سامنے آئے کہ اسکول کالجز کے اساتذہ یا یونیورسٹی پروفیسرز نے طلبہ و طالبات کا جنسی استحصال کیا ہے۔ تو کیا ان باتوں کی بنیاد پر ہم سارے ہی اساتذہ کو بد کردار کہہ کر بچوں کو اسکول کالج بھیجنا بند کردیں؟؟ یقیناً کوئی بھی ی شعور فرد ہماری اس بات سے اتفاق نہیں کرے گا بلکہ سب یہی کہیں گے کہ صرف جرم کرنے والے کو کڑی سے کڑی سزا دی جائے تاکہ دوبارہ کوئی فرد ایسی قبیح حرکت نہ کرے۔ تو پھر سوال یہ ہے کہ مدارس یا مولوی کے معاملے میں یہ اصول کیوں نہیں اپنایا جاتا آخری بات یہ کہنا چاہونگا کہ جمیل صاحب اگر آپ کے اہل علاقہ اتنے سنگین اور حساس معاملے پر آپ کی بات کا اعتبار نہیں کررہے تو یہ آپ کے لئے لمحہ فکریہ ہے۔ اس کی دو وجوہات ہوسکتی ہیں یا تو اہل علاقہ کا آپ پر اعتبار نہیں ہے یا پر جس طرح یہاں آپ ہر معاملے میں مولوی ، مدارس ، علماء اور دیندار لوگوں کو بلاوجہ ملوث کرتے ہیں اور ان کو بدنام کرتے ہیں اسی طرح آپ محلے میں بھی یہی کام کرتے ہونگے اس لیے اہل محلہ نے آپ کی بات کو درخورد اعتنا نہیں سمجھا۔ اور ایک بات اور بھی ہے کہ جس فرد پر اہل محلہ اعتبار کرنے کو تیار نہیں ہیں تو ہم انٹر نیٹ پر اس کی کسی بھی بات کا اعتبار کیسے کرلیں؟؟ |
|
|
By:
Saleem Ullah Shaikh,
Karachi
on
Jun, 07 2012
|
|
|
|
|
|
|
jamil, Karachi 06 June, 2012 ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سلام عرض ھے ۔۔۔۔۔ مولوی نے سات سالہ بچی کے ساتھ ریپ بھی کر لیا ۔۔ اور فرار بھی ھو گیا ۔۔۔۔اس سے مجھے جو بات سمجھ آئی ھے ۔۔۔۔ وہ یہ کہ ''''' اگر آپ کی بات کو سچ فرض کر لیا جائے تو '''''''' وہ یہ کہ ۔۔ مولوی اس ۔۔ یعنی آپ کے علاقے کا نہیں جو ،،، جو فرار بھی ھو گیا اور پکڑا بھی نہیں گیا ۔۔۔۔ زمینی حقائق کو مدنظر رکھتے ھوئے تو ال علاقہ کو آپ کی بات پر یقین نہ سہی ۔۔ شبہ تو کرنا چائیے تھا ۔۔۔ جو کہ نہیں کیا ۔۔۔۔ آپ کی بات کو صریح جھٹلا دیا ۔۔۔ اس کی وجہ چائے کچھ بھی ھے ۔۔۔ آپ کی وضع قطع،، آپ کے کردار،، اخلاق پہ ھو سکتا ھے ۔۔ کہ اہل علاقہ کو بھروسہ نہ ھو ۔۔۔ میری اپنی نظر میں اور معاشرتی رویوں کو سامنے رکھ کر یہ بات کر رھا ھوں کہ ۔۔۔ گئے زمانہ میں جو لوگ کرادار سے نہیں بلکہ ۔۔۔۔ لباس اور حلیہ سے متاثر ھوتے ھیں ۔۔ وہ جاہلانہ پن کا مظاھرہ کرتے ھیں ۔۔۔ اور اس کا انجام بالآخر یہ ھی ھوتا ھے ۔۔۔ دوسری بات کہ کراچی جیسے جرائم کی بڑھتی ھوئی شرح کے باوجود ۔۔ آپ کے اھل علاقہ نے کسی ایسے شخص کو جس کا کوئی مستقل ٹھکانہ معلوم نہیں ۔۔۔۔ ایک اھم اور ذمہ داری کا منصب سونپ کیسے دیا ۔۔۔۔۔۔۔ اگر اس بات پر غور کیا جائے تو ۔۔۔ تو آپ کی بات بھی شبے سے بالاتر نہیں ۔۔۔۔۔ یہ بھی تو ممکن ھے کہ بہت سے نام نہاد "" لبرل ''' کی طرح آپ بھی مولویوں کے خلاف پروپیگنڈا کر کے ۔۔۔۔ دینی مدارس کو بدنام کرنے کی کوشش کر رھے ھوں ،،، |
|
|
By:
MOBEEN KHAN,
UAE
on
Jun, 06 2012
|
|
|
|
|
|
|
| میں نے علاقے کے لوگوں کو بتایا مگر کسی نے یقین نہ کیا انہی دنوں میں اسلام آباد منتقل ہو گیا کچھ عرصے بعد ایک دوست کی زبانی پتہ چلا کہ مولانا ایک سات سالہ بچی کو مسجد میں ہی ریپ کر کے فرار ہو گئے اور بچی گیارہ دن ہسپتال میں رہی ۔ عام لوگ دیندار ہوتے ہیں مگر ملا پروفیشنل دیندار ہوتے ہیں یا دیندار کم اور پروفیشنل زیادہ ہوتے ہیں اور اپنے اصلی کردار کو اپنےمتاثر کن حلئے قیمتی جبہ و دستار اور عبا و عمامہ کے پیچھے چھپا کر اہل ایمان کو دھوکہ دیتے ہیں |
|
|
By:
jamil,
Karachi
on
Jun, 06 2012
|
|
|
|
|
|
|
جمیل صاحب جب آپ کہہ رہے ہیں کہ آپ نے اتفاقاً ایک مولانا کے منہ سے یہ بات سن لی تھی تو پھر یہ بتائیں کہ اس مدرسے کو بند کرنے کے لئے آپ نے کیا کام کیا؟ ان مولانا صاحب کے بارے میں کتنے لوگوں کو آگاہ کیا؟ اپنے بچوں کو تو آپ نے مدرسے بھیجنا مناسب نہیں سمجھا لیکن کیا دوسروں کو بھی اس مولانا کے بارے میں بتایا؟؟ |
|
|
By:
Saleem Ullah Shaikh,
Karachi
on
May, 29 2012
|
|
|
|
|
|
|
|
bhut acha lika aap ney bhai mobeen khan humko b herahni hu ri hai ky koi b molve esa ne khe sakta ....jab maa baap khud esay zaheen waly hun zaherii bat hai bachye b wo hee sekhyen gyy ..... har molive esa nee ...jo deen islam ky bary mey koi ek lafaz b bata dey wo ostad hi khelata hai ... akhier ostad ostad hi hai os ka ehtaram karna chye ...aur dosoorn ki galhti note karney say phlye khud apni galtiuon par nazar dalni chye ....AYYE KASH HAR JHAGA DAWAT E ISLAMI KA MAHOOL BAN JHYE ....MOBEEN BHAI YA SISTER ap ki bat bhut pasand aye mujko ....
|
|
By:
saeed habib,
hong kong
on
May, 27 2012
|
|
|
|
|
|
|
there is no doubt that homosexuality is in madrasas exist in 99% . I have seen and listied about that my cousins have been studying in madrasas and when they saw this type of activity they left that madrasa. In every Madrasa either it belong to Sunni maslik or dubandi.We can not close our eyes because it is a serious matter and it must be solved out.this type of issues have been ignored by high management of Madrasas.They must disscuss it and come to the solution,other wise people will say every thing and we ca not put our hand on people,s mouths.Koe maney na maney it is FACT.It is happing all over the world,and they solve the problem when it come to their notice but what we do ,nothing just say it is propaganda, that is totally wrong.this type of behaviour helps to promote sex in madrasas,giving others examples we can not save our selfs,we have to do .
|
|
By:
Muhammad Zubair,
Karachi
on
May, 27 2012
|
|
|
|
|
|
|
jamil, Karachi 25 May, 2012 ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جمیل صاحب ممکن ھے آپ کی بات سچ بھی ھو ۔۔۔ مگر یہ آپ نہیں کہہ سکتے کہ تمام کے تمام مدرسے اور سکول میں اس ٹائپ کے لوگ ھی ھوں گے ۔۔۔ اور میں حیران ھوں آپ کے ثبوت سے کہ مولوی آپ کو خود اپنے جرائم کے بارے میں آگاہ کر رھا ھے ۔۔ اور آپ نے کوئی نوٹس نہیں لیا ۔۔۔۔ بس اپنے بچوں کو دین کی تعلیم سے محروم کر دیا ۔۔۔۔۔ آپ اپنے اس قدم سے مطمئن تو ھو سکتے ھیں ،،مگر معاشرے کی برائی کے خلاف آواز نہ اٹھا کر ۔۔۔ اور خاموش رہ کر آپ بھی مجرمانہ غفلت کا ارتکاب کر رھے ھیں ۔۔۔۔۔ ذرا سوچئے گا ۔۔۔۔۔۔۔!!! |
|
|
By:
MOBEEN KHAN,
UAE
on
May, 27 2012
|
|
|
|
|
|
|
| ایک دفعہ میں نے اتفاقا ایک مولانا صاحب کے منہ سے یہ بات سن لی تھی کہ ان کے مدرسہ کھولنے کا سبب ہی یہی تھا کہ وہ کم عمر بچوں کے شوقین تھے اس کے بعد میں نے زندگی میں کبھی بچوں کو مدرسے نہیں بھیجا مگر آئے دن مدرسوں سے چائیلڈ مولسٹیشن کی باتیں سننے کو ملتی رہتی ہیں |
|
|
By:
jamil,
Karachi
on
May, 25 2012
|
|
|
|
|
|
|
|
bhout acha likha aap ney bilkol aap ki bat sahee hai ky wesay tu loog bary pardey mey rehty heain hum loog masjed molve ky pas bachye nee behjty likhan wo khud hi bekar heain jab en tamam logn ko dekhoo kia yhe koi molve thy bhut hi jaliyat hai aooor wo gorment uk ki hai en ko sabi ko 9 sal 8 sall kia sari zendgee en ko jhel ky andar hi rakhten asey buht hiean loog jo hamary pk mey heain y kia yhe loog muslim nahee heain un beysharmoo ko sharam nee ayee ky hamary bachy kitney heain hamri bewihai phir kuyn esa galat kam en ko sari zendege jhel hi rakhyn tu acha tha har mulak ka bura hi haal hai hesay bhut wakiyaat heain .. YHE SAB DEEN KI DORI KI WAJHA say hai BHUT SHARAM ATI HAI APNEY AAP KO PAKISTANE KHETY HUWEY kuch hamery mardoon ki galtiyaan b heain aur kuch hurtoon ki b ...jisa dees wesa beees ..ufff .... tuba ...TUBA ......UN BEYGEERTOON KO JHEL MEY JA KAR EN KY SABI RISTDAR en ky galooon mey joooty dalhan ... kia ry gee hai muslim loogoon ki ezaat ..... YA ALLAH SAB KO neek bana hadayyt dey bhut afsoos sad afoos
|
|
By:
S HABIB ,
HONG KONG
on
May, 22 2012
|
|
|
|
|
|
|
|
bht zaberdust article hai or 100% sahi deen sy dori main waja hai or us k bad yeh ju bun thun k roz bathi hoti hain or gund paila rahi hoti hain pakistain main tv py barhti hoi fahashi or islam k khilaf batain tshweeshnak hain or islam k hilaf prpogunda bht bht ziada barh geya hai
|
|
By:
noor fatima,
damam
on
May, 21 2012
|
|
|
|
|
|
|
|
madrasun key khilaf logon ko europe mein gardash karney wali khabrun ko bhi sun-na chaheiy jiss mein bataya jata hey ke padriun ne hazarun bachun ke sath bad faeli ki, hattake un ke khilaf action na leaney par Pop per bhi eitraz ho raha hey, kehnay ka matlab yeh ke buraei buraei hey koi bhi karey \, sirf aik group ko nishana banana durast nehein
|
|
By:
arif ul islam,
Abu Dhabi
on
May, 21 2012
|
|
|
|
|
|
|
| ۔۔۔۔ شیخ صاحب ۔۔۔۔ بہت اعلیٰ ،، زبر دست ،،،، اپنے حصے کا کردار آپ بخوبی نبھا رھے ھیں ،،،، اللہ آپ کو اس کا اجر دے ۔۔۔۔ آمین ۔۔۔۔۔ میں بھی ان لبرل ،، نام نہاد صحافیوں کے خلاف آواز اٹھا تا ھوں ۔۔۔۔ جو اسلام ،،، اور اسلامی تعلیمات کے خلاف بڑھ چڑھ کر حصہ لیتے ھیں ،،، میں اپنی ذہنی بساط کے مطابق ان کا نام بھی مینشن کر دیتا ھوں ،،، جو ھماری تعلیمات پر مغربی روایات کو ترجیح دیتے ھیں ۔۔۔۔ (1۔۔ حسن نثار ۔۔۔(2 ۔۔۔ نجم سیٹھی ۔۔۔۔۔(3۔۔۔۔۔ نصرت جاوید ۔۔۔۔۔۔(4 ۔۔ مبشر لقمان ۔۔۔۔ اور بھی اس طرح کی ذہنیت کے نام نہاد لکھاری ھیں جو دین اسلام کو اپنے نظرئیے سے ٹی وی چینیلز پر بیٹھ کر پیش کرتے ھیں ۔۔۔۔۔۔!!!!۔۔ ان کی صحبت اور ان کے نظریوں سے اللہ تعالیٰ اس قوم کو محفوظ رکھے ۔۔۔ آمین ۔۔۔۔ |
|
|
By:
MOBEEN KHAN,
UAE
on
May, 19 2012
|
|
|
|
|