سوتے ہوئے منہ سے رال ٹپکنا کس چیز کی علامت ہے؟  

سوتے ہوئے اکثر افراد کے منہ سے رال ٹپکنا شروع ہو جاتی ہے جسے باعث شرمندگی سمجھا جاتا ہے۔ تاہم سائنسدانوں نے ایسے افراد کو خوشخبری دیتے ہوئے کہا ہے کہ ایسے افراد کو اب پریشان ہونے کی ضرورت نہیں بلکہ یہ آپ کیلئے خوش آئند ہے۔ سائنسدانوں کے مطابق جو لوگ پرسکون نیند سوتے ہیں اور ان کے خواب مثبت نوعیت کے ہوتے ہیں ان کے منہ سے نیند کے دوران رال بہنا شروع ہو جاتی ہے۔

نیند کے دوران رال بہنے کا مطلب یہ ہوتا ہے کہ نیند کا ابتدائی مرحلہ جسے ’’ریپڈ آئی موومنٹ مرحلہ‘‘ کہتے ہیں جو کہ بغیر کسی رکاوٹ کے مکمل ہوا۔ یہ اس بات کی علامت ہے کہ آپ کی نیند میں کوئی خرابی نہیں ہے۔

آپ کا جسم اور دماغ نیند سے بھرپور استفادہ کر رہا ہے۔ ماہرین کے مطابق جن لوگوں کی رال نیند کے دوران کبھی نہیں ٹپکتی انہیں نیند سے متعلق اکثر شکایات رہتی ہیں۔ ان لوگوں کا شمار ایسے لوگوں میں ہوتا ہے جو یا تو پوری طرح سے نیند نہیں حاصل کر رہے یا پھر یہ پرسکون نیند حاصل کرنے سے قاصر ہیں۔

Mu Se Larh Tapkna Kis Chez Ki Alamat Hai

Mu Se Larh Tapkna Kis Chez Ki Alamat Hai - Read the best tips, tricks & totkay of Health and Fitness. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Health and Fitness. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Health and Fitness. So, just read the informative content on Mu Se Larh Tapkna Kis Chez Ki Alamat Hai. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.

YOU MAY ALSO LIKE :