کیا خواتین کو حمل کے دوران آم کھانے چاہئیں، میڈیکل سائنس کیا کہتی ہے؟

حاملہ خواتین کو ہر لحاظ سے اپنا خیال رکھنا چاہئیے، کیونکہ ان کے ہر عمل، ہر کھائی جانے والی غذا سے بچہ متاثر ہوتا ہے۔

اب چونکہ آم کا موسم ہے اور اس کو دیکھ کر سب ہی کا دل چاہتا ہے کہ آم کھالیں۔

لیکن یہ بات بھی سننے میں آتی ہے کہ آم کھانا حاملہ خواتین کے لئے فائدہ مند نہیں ہے کیونکہ اس کی تاثیر گرم ہوتی ہے۔

اسی حوالے سے میڈیکل سائنس کیا کہتی ہے؟ آپ بھی جانیں تاکہ اگر آپ کو بھی آم کھانے کا دل چاہے تو آپ ان مفید مشوروں کو یاد رکھیں:

٭ آم میں وٹامن ڈی 6 پایا جاتا ہے جوکہ بچے کی نشوونما اور بڑھنے کے لئے بہت ضروری ہے، ساتھ ہی حمل میں آسانیاں پیدا کرتا ہے جس سے ماں کی صحت بھی اچھی رہتی ہے۔

٭ اس میں وٹامن سی کی بڑی وافر مقدار پائی جاتی ہے جو کہ بچے اور ماں کی دونوں کی قوتِ مدافعت اور خوبصورتی کو بڑھانے میں مددگار ہوتا ہے۔

٭ اس پھل میں فائبر ہوتا ہے جو کہ دورانِ حمل قبض سے بچانے میں بڑامفید ثابت ہوسکتا ہے۔

٭اس میں فولک ایسڈ بھی پایا جاتا ہے جوکہ ابتدائی ماہ میں بچے کے دماغ کی نشوونما اور مضبوطی کے لئے بہت نمایاں اور کارآمد ہوتا ہے۔

٭ کیونکہ اس میں پوٹاشیئم پایا جاتا ہے جس کی وجہ سے بچے اور ماں کے جسم میں پانی کی کمی دور ہو سکتی ہے، اور جسم توانا رکھنے میں مدد دیتا ہے۔

YOU MAY ALSO LIKE :

Aam Khane Ke Fayde

Aam Khane Ke Fayde - Read the best tips, tricks & totkay of Health and Fitness. These tips and tricks are specially developed to cater your needs of Health and Fitness. Now, you do not have to visit multiple websites to be aware about the totkay related to Health and Fitness. So, just read the informative content on Aam Khane Ke Fayde. These tips and tricks will surely play a great role in enhancing your beauty.