محمد وسیم فلائی فلائی ویٹ کیٹیگری میں نمبر ایک باکسر قرار

 

محمد وسیم خان ورلڈ باکسنگ کاؤنسل کا سلور فلائٹ وہیٹ ٹائٹل (silver flyweight title) جیتنے والے پہلے پاکستانی باکسر تو تھے ہی لیکن فلائی ویٹ کیٹیگری کی عالمی رینکنگ میں پہلے نمبر پر آنے والے پاکستان کے پہلے باکسر بھی بن گئے ہیں-
 


ورلڈ پاکسنگ کونسل کی جاری کردہ نئی رینکنگ کے مطابق پاکستانی باکسر محمد وسیم فلائی ویٹ کیٹیگری میں عالمی نمبر ایک باکسر بن گئے ہیں۔

ورلڈ باکسنگ کونسل کی ویب سائٹ پر جاری کی گئی نئی عالمی رینکنگ میں پاکستانی باکسر محمد وسیم فلائی ویٹ کیٹیگری میں پہلے، میکسیکو کے باکسر فرانسسکو روڈریگوئز جونیئر دوسرے اور برطانوی باکسر اینڈریو سیلبی تیسرے نمبر پر ہیں۔
 


محمد وسیم یہ اعزاز حاصل کرنے والے پہلے پاکستانی باکسر ہیں۔

بی بی سی کے مطابق محمد وسیم کا کہنا تھا کہ ’یہ پاکستان کے لیے ایک بہت بڑا اعزاز ہے، خاص طور پر میرے لیے اور میرے باکسنگ کیریئر کے لیے بہت اہم ہے۔ یہ اعزاز جنوبی ایشیا میں آج سے پہلے کسی باکسر کے نام نہیں رہا تھا۔‘

خیال رہے کہ پاکستانی باکسر محمد وسیم ورلڈ باکسنگ کونسل کے سلور ویٹ ٹائٹل کے چیمپیئن ہیں۔
 


انھوں نے گزشتہ سال نومبر میں اس اعزاز کا فلپائن کے باکسر گیمل مگرامو کو شکست دے کر کامیابی سے دفاع کیا تھا۔

محمد وسیم کا کہنا تھا کہ اب ان کے اگلے دو مقابلے سپر فلائی ویٹ کیٹیگری کے کولمبیئن باکسر کے ساتھ پانچ جولائی اور 29 جولائی کو پاناما میں ہوں گے جس کے لیے وہ پاکستان میں ہی اپنے ٹرینر کے ہمراہ بھرپور تیاری کر رہے ہیں اور کامیابی کے لیے پرامید ہیں۔

انھوں نے حکومت پاکستان کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ ان کی حالیہ کامیابی پر حکومت کی جانب سے جس گرانٹ کا اعلان کیا گیا تھا وہ بالآخر انھیں فراہم کر دی گئی ہے۔
 


محمد وسیم جو کوئٹہ سے تعلق رکھتے ہیں پروفیشنل باکسر بننے کے بعد امریکہ کے شہر لاس ویگس میں مقیم ہیں جہاں وہ مشہور باکسر فلائیڈ مے ویدر کے ٹریننگ سینٹر میں ٹریننگ کرتے ہیں اور فلائیڈ مے ویدر کے چچا جیف مے ویدر ان کےٹرینر ہیں۔

جیف اپنے وقت میں دنیا کے عظیم ترین باکسرز میں شمار کیے جاتے تھے-

گزشتہ سال سلور فلائٹ وہیٹ ٹائٹل (silver flyweight title) جیتنے پر بلوچستان کے کھیلوں کے وزیر میر مجیب الرحمان نے محمد وسیم خان کے لیے 5 ملین روپے کی انعامی رقم کا اعلان کیا تھا-
Email
Rate it:
Share Comments Post Comments
11 Jun, 2017 Total Views: 1402 Print Article Print
NEXT 
Reviews & Comments
Post your Comments Language:    
Type your Comments / Review in the space below.
Pakistani boxer Muhammad Waseem on Sunday topped the World Boxing Council rating for the top flyweight boxers. Muhammad Waseem is at top of the table following by Mexico’s Francisco Rodriguez Jr.. Great Britain’s Andrew Selby is placed at third place.
MORE ON ARTICLES
MORE ON HAMARIWEB