صرف 800 روپے میں اپنا اے سی تیار کریں

 

اگر آپ اس شدید گرمی کو برداشت نہیں کرنا چاہتے تاہم مہنگے ائیرکنڈیشنر خریدنے کی سکت بھی نہیں رکھتے تو اپنا گھریلو ساختہ اے سی تیار کرنا اب آپ کے بائیں ہاتھ کا کمال ثابت ہونے والی ہے۔

کم از کم ایک شخص نے تو ایسا کر دکھایا ہے اور وہ بھی صرف 8 ڈالرز (تقریباً 800 پاکستانی روپے) کے اندر اور اب وہ چاہتا ہے کہ ہر فرد اس سے مستفید ہو۔
 


ڈان نیوز کے مطابق اس شخص نے یوٹیوب پر ایک ویڈیو میں اپنے گھریلو ساختہ اے سی کی تیاری کا مکمل طریقہ کار بیان کردیا ہے اور اس کا کہنا ہے کہ اب مہنگے ائیرکنڈیشنرز پر ہزاروں روپے ضائع کرنے کی بجائے صرف 8 ڈالر اور اپنے قیمتی 10 منٹ صرف کر کے آپ اس ٹھنڈی مشین کو تیار کرسکتے ہیں۔

اس کے بقول گھریلو اے سی کے لیے ہلکا پولیسٹرین کا کولر، 2 ڈرائیر وینٹس، ایک چھوٹا پنکھا، برف سے بھری بوتلیں اور آئس کیوبز کے لیے پلاسٹک بیگز، تیز نوک والا مارکر یا قلم خاکہ بنانے کے لیے، کاٹنے کے لیے کچن میں استعمال ہونے والی چھری جبکہ صفائی کے لیے ویکیوم۔
 


اس کے بعد سب سے پہلے ڈرائیر وینٹس کو کولر کے ڈھکن کے اوپر رکھ دیں اور ان کے ارگرد قلم سے نشان ڈال دیں جس کے بعد وہ نشان زدہ جگہ کاٹ دیں۔

پھر ان سوراخوں پر وینٹس کو لگا دیں جبکہ ان دونوں کے درمیان والی جگہ پر پنکھا فکس کریں تاہم وہاں بھی پہلے قلم سے نشان لگاکر اس جگہ پر سوراخ ضرور کرلیں اور اس امر کو یقینی بنائیں کہ پنکھے سے نکلنے والی ہوا براہ راست کولر کے اندر جائے۔
 


کٹائی کے بعد ویکیوم سے وہ جگہ اچھی طرح صاف کرلیں ورنہ بعد میں یہ کچرا پنکھے میں پھنس کر تباہی کا باعث بھی بن سکتا ہے۔

اب کولر کے اندر فریز ہوئی کچھ بوتلیں رکھ دیں اور کچھ آئس پیکس بھی ان کے ساتھ ہو تو بہتر ہے، اس کے بعد کولر کا ڈھکن بند کردیں۔
 


اس کے بعد پنکھے اور وینٹس کو ان کے سوراخوں میں رکھ کر پنکھا چلا دیں اور اس سے نکلنے والی ہوا جب برف سے ٹکرا کر وینٹس کے ذریعے باہر نکلے گی تو اے سی جیسا اثر کمرے پر ہونے لگے گا۔

تو آزما کر دیکھیں ہوسکتا ہے کہ آپ مہنگے اے سی کو خیرباد کہہ دیں۔
 

Email
Rate it:
Share Comments Post Comments
26 Mar, 2017 Total Views: 196816 Print Article Print
NEXT 
Reviews & Comments
Where These accessories are available. please any body give me idea where i can buy these parts for making home AC.
By: Ali, Karachi on Jun, 24 2016
Reply Reply
0 Like
Thats good
By: Abdul Raheem, Bhimber Ajk on Jun, 02 2016
Reply Reply
0 Like
mere khayal se ye ik chotey se store ko to thanda kar dega but ik room ko nahi kar payga... yeh room cooler ki tarhan kaam karega bas.
By: zeeshan, Karachi on May, 30 2016
Reply Reply
6 Like
If u take bath. You can even save those 8 dolars buddy.
By: morgan, nyk on May, 29 2016
Reply Reply
5 Like
True. Smart boy.
By: Rubina Jan, karachi on Jun, 06 2016
0 Like
Kaha Melissa gi ye AC made on :)
By: kashifali, peshawar on May, 29 2016
Reply Reply
1 Like
very smart thinking.the idea like that must have taken some time in the brain.innovator must be balancing between austerie measures and ac need.in olden days heavy sheet was dipped in cold clean water for half an hour.two persons needed to twist dry only to keep threads moisterize .that sheet will give you air condtion.???????????????????feeling
By: IFTIKHAR AHMED KHAN, CALGARY ALBERTA CANADA on May, 27 2016
Reply Reply
8 Like
Post your Comments Language:    
Type your Comments / Review in the space below.
If you can't take the heat - build your own air conditioner! One man found a way to cool off without spending big bucks, constructing his own makeshift AC from cheap, simple supplies.
MORE ON ARTICLES
MORE ON HAMARIWEB